[V] IdolNinja
Volition Staff
		Yeah, same here. I've seen a few mentions of arrest behaviour in the game's files and animations, but I haven't found any way to make cops actually try to bust you. It's probably just leftover stuff from SR2 anyway.
I could have sworn I've been busted in srtt just like sr2, but maybe I'm not remembering correctly. In SR2, the trigger was to have 1/3 or less health and get knocked down on the ground by anything. Any nearby cop would then run over, kneel down, and handcuff you.

![[V] IdolNinja](/forum/data/avatars/m/0/62.jpg?1394026296) 

eckers</Category></_Editor><Character>deckers_male_jack</Character><Spawn_Info_Rank>Gang Grunt</Spawn_Info_Rank><Team>Deckers</Team><AI_Personality>gang normal</AI_Personality><Cash><Dollar><Min>15</Min><Max>30</Max></Dollar><Min>10</Min><Max>20</Max></Cash><MetaGame><Name>METAGAME_GANG_MEMBER</Name><Value>100</Value></MetaGame><Flags><Flag>use_knees_and_elbows</Flag><Flag>use_leg_bone_constraints</Flag></Flags><Filters><Gender>Male</Gender></Filters><StreamCategory>Spawnable Deckers</StreamCategory><Color_Palette>NPC_Deckers_Palette</Color_Palette><Firearm_Damage_Multiplier>1.0</Firearm_Damage_Multiplier></Character>
eckers</Category></_Editor><Character>deckers_male_jack</Character><Spawn_Info_Rank>Gang Grunt</Spawn_Info_Rank><Team>Deckers</Team><AI_Personality>gang normal</AI_Personality><Cash><Dollar><Min>15</Min><Max>30</Max></Dollar><Min>10</Min><Max>20</Max></Cash><MetaGame><Name>METAGAME_GANG_MEMBER</Name><Value>100</Value></MetaGame><Flags><Flag>use_knees_and_elbows</Flag><Flag>use_leg_bone_constraints</Flag></Flags><Filters><Gender>Male</Gender></Filters><StreamCategory>Spawnable Deckers</StreamCategory><Color_Palette>NPC_Deckers_Palette</Color_Palette><Firearm_Damage_Multiplier>1.0</Firearm_Damage_Multiplier></Character>
		 , but ill find one issue - the look like "?" pedestrians
 , but ill find one issue - the look like "?" pedestrians  . You can see it in Whored Mode at Deadalus 2nd mission, called like "Secret agents" or something like that. First time ill saw it in Sunset park at clothing store (if it helps). Can you Remove this "?" pedestrians from mod ?
 . You can see it in Whored Mode at Deadalus 2nd mission, called like "Secret agents" or something like that. First time ill saw it in Sunset park at clothing store (if it helps). Can you Remove this "?" pedestrians from mod ?